۱۳۸۶ اسفند ۱۲, یکشنبه

جمعيت زنان مبارزه با آلودگی محيط زيست تنکابن عضو جديد می پذيرد


جمعيت زنان مبارزه با آلودگی محيط زيست تنکابن در تاريخ 21/12/1386 در کنار همايش زن و محيط زيست که در آخرين روز از هفته منابع طبيعی در سالن همايش فرهنگسرای پارک مادر تنکابن برگزار خواهد گرديد ، عضو جديد می پذيرد.

عضويت در اين جمعيت محدوديت سنی و جنسی نداشته و کليه علاقه مندان اعم از زن و مرد پس از تکميل فرم و مدارک لازم با تصويب هيات مديره به عضويت اين جمعيت پذيرفته خواهند شد.

حق عضويت ساليانه اعضای عادی 120000 ريال و حق عضويت دانشجويان با ارائه کارت دانشجويی يا گواهی معتبر از دانشگاه با تخفيف ، 100000 ريال می باشد.

طبق اساسنامه ، هزينه های جمعيت از کمک ها و هدايای مردمی و حق عضويت اعضاء تأمين می گردد و اعضای هيات مديره اين جمعيت غير انتفاعی و غير دولتی هيچگونه حقوقی دريافت نمی کنند و تمامی درآمد جمعيت در جهت حفاظت و حمايت از محيط زيست شهرستان تنکابن هزينه می گردد.

اعضای اين جمعيت برای حضور در همايش ها و همکاری در پروژه های پژوهشی وبرنامه های اجرايی آينده به تناسب علاقه مندی شان فراخوانده خواهند شد.

اميد است تلاش های داوطلبانه مديران و اعضای اين جمعيت با کمک به حفظ محيط زيست شهرستان تنکابن بتواند در تهيه لوازم توسعه پايدار اين خطه زيبا از ايران زمين مؤثر باشد. انشاء الله

هیچ نظری موجود نیست: