۱۳۸۷ مهر ۴, پنجشنبه

جلسه عمومی جمعيت زنان مبارزه با آلودگی محيط زيست تنکابن برگزار گرديد

بر اساس دعوتنامه های کتبی ارسال شده برای اعضاء و مدعوين محترم ، جلسه عمومی جمعيت در تاريخ 4/7/1387 ساعت 16:15 در محل سالن همايش ادره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تنکابن برگزار گرديد.
در اين جلسه گزارش عملکرد جمعيت از بدو تأسيس تا کنون بصورت مکتوب و توسط مدير عامل جمعيت بصورت گزارش شفاهی به استحضار حضار محترم رسانده شد.
در خصوص اهداف عالی جمعيت برای فرهنگ سازی و آموزش زيست محيطی ، نحوه تأمين هزينه های جمعيت و ترکيب اعضای هيات مديره جمعيت توضيحاتی توسط خانم عربانی بيان گرديد.
در ادامه برنامه آقای داود نصيری جهانگردی که به همراه همسر و دو فرزندش در مسير سفر طولانی و پرماجرای خود در هفته جاری وارد تنکابن شده بودند و ميهمان شورای اسلامی شهر تنکابن بودند ، به دعوت اين جمعيت طی سخنانی ضمن بيان هدف خود ، راجع به پيام صلح و دوستی با خدا از ساعت 16:30 تا 17:30 سخنانی ايراد نمودند.
رياست محترم شورای اسلامی شهر (جناب آقای مهندس نيکفرجام) ، قائم مقام محترم شورای اسلامی شهر (جناب آقای مهندس باقری زاده) و جمعی از فرهيختگان تنکابنی و اعضای محترم اين جمعيت شنوندگان بيانات آقای داود نصيری بودند.
در ادامه برنامه سرکار خانم احترام السادات مازادی ، عضو فعال جمعيت ، با ارائه سخنرانی به مباحث مربوط به توسعه پايدار شهری و عوامل پايداری و ناپايداری توسعه پرداختند.

هیچ نظری موجود نیست: